lørdag 6. september 2008

Hun er sulten!!!

De siste dagene har den lille matkresne hunden faktisk begynt å spise!
Didi har siden jeg fikk henne vært rimelig sær og utrolig beskjeden ved matfatet.
Visst er denne rasens utseende smalt og langbent, bygget for fart, men folk som ikke vet at dette er voksne hunder med en litt spesiell fasong, har snakket stygt til meg på tur og lurt på om jeg sulter hunden min.
Jeg har kjøpt mange forskjellige fórtyper - alltid de med høyest fettinnhold, kuvom og annet tilleggsfór fra dyrebutikken, hun har fått blandet maten sin med middagsrester, bløtet knottene i litt utvannet buljong eller saus, og i det siste gått lengre turer for å få opp appetitten. Uten resultat.
Andre italienere jeg har vært borti eter det meste de kommer over, og bryr seg ikke om at magen faktisk ikke har plass til store mengder.


Nå SPISER hun endelig!
Det er et godt tegn.

Ingen kommentarer: