tirsdag 28. oktober 2008

Nå er de kommet!!!


Didi+Freddy= 4 friske, vakre valper!

To gutter til venstre, 2oo og 195 g, to jenter til høyre, 160 og 170g.

 

Det kan se ut til at to av valpene er sortere og de to andre er en anelse lysere, nesten litt spraglete i nakke/rygg-området. Alle har noe hvitt på bryst og poter/tær slik at man kan se forskjell. Det blir spennende å se hvordan personlighet og lynne det er på dem etterhvert! 

Kan bare si at det var strålende jobbet av den nybakte valpemor, hun fikk det til å se så lett ut. Har notert detaljer, så jeg skal skrive litt mer om fødselen (imorgen?), må bare fordøye inntrykkene litt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hælledussen så små søte dyr! På det siste bildet av Didi, mens hun var drektig, ser hun jo mye større ut enn når jeg så henne. Hun må jo ha vokst noe vanvittig den siste tida før fødselen.

Hvordan har jentene dine tatt dette her da? Det er vel første gang de opplever hvalpefødsel i sin egen stue?! Må jo være kjempespennende for dem :)

Didi, Mariann og kennel Abrakadiggy. sa...

Hun este ut som en ballong på slutten, men nå har jeg fått se bilder av andre mynder sånn like før, og de ser bare ikke pene ut noen av dem, bare surrealistiske..
Barna var ikke her da fødselen kom igang, de hadde reist bare en time før, så Didi ventet nok til det var helt stille og rolig hjemme. Mamma var hundevakt de siste to dagene før fødselen, for jeg ante at de kunne komme før, så hun var her da det satte igang og ringte meg på jobb så jeg kunne dra hjem.
Jeg synes hvertfall det var utrolig stilig å få være med på fødselen.